اولین جشنواره خلاقیت در بحران رامهرمز برگزار شد 

مراسم معرفی و تجلیل از آثار برتر جشنواره خلاقیت در بحران با حضور مسؤلان رامهرمز در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشنواره خلاقیت در بحران برای اولین بار از سوی مدیریت آموزش و پرورش رامهرمز وبا همکاری معاونت آموزش متوسطه، پژوهشسرای جابربن حیان و سرگروه‌های آموزشی برگزار شد.

سید عزیزاله موسوی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های خود به استفاده از فرصت‌ها در شرایط بحران من با تجربه این را می‌گویم که می‌دانید میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن، این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم.

او بیان داشت: اطمینان دارم که بانیرو‌های توانمندی که مجموعه آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد خواهیم توانست مرتبه علمی دانش اموزان و فرهنگیان و شهرستان را به جایگاه اصلی خود را برسانیم و در کشور شاهد در خشش جوانان این شهرستان باشیم.

عبداله براتی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رامهرمز گفت: بحران کرونا همه سازمان‌های مطرح دنیا را غافلگیر کرد. ودر یک شوک عجیبی فرو برد. ظرفیت آموزش و پرورش ما توان مدیریت این بحران را نداشت، اما خلاقیت معلمان برای برون رفت از این بحران راهگشا بود؛ و نقش معلمان از مدیران ستادی پررنگ‌تر ومهمتر است.

او بیان داشت: هدف جشنواره خلاقیت در بحران ارائه الگوی ساختاری به منظور شناسایی میزان خلاقیت و نوآوری‌ها و دیدن معلمان خلاق بود. معلمانی که فراتر از وظایفشان بر مبنای رسالتشون عمل کردند.

براتی افزود: در بحران کرونا باید فرصت سازی کنیم. ودر این راه همه نیازمند یادگیری مستمر ویادگیری جدید هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.